Sticks and stones, love.

Okej, såhär är det. Den dåliga uppdateringen kommer att hålla i sig, eftersom jag varit sjuk och ledig och gud vet vad, så har jag galet mycket att göra i skolan. Och på det ska jag träna också. Så, ja, vad finns att säga.

Helgen i alla fall, var hur rolig som helst. Vi åkte på fredag morgon, kom fram, vägde in mig med 6 hg till godo. Jag hade inte match fören lördag, så det va bara fortsätta banta, men fiade invägningen galant på lördagen också. Och så matchen, jag hann aldrig bli nervös, istället sprang Johanna runt och var så nervös för mig att hon inte visste vart hon skulle ta vägen, hehe. Sen plötsligt var det min tur. Börjar med att min motståndare typ fäller mig så jag ramlar, fint. Sen var det no mercy. Jag krigade, hon krigade. Jag förlorande med 1-2. Men fanimej det kunde blivit precis tvärtom, jag trodde faktiskt att jag vunnit, alla trodde det. Efteråt kollade jag upp poängen och en domare hade dömt 16-17. Ett poäng och jag hade vunnit. MEN inga sura miner ever här inte, nej jag är grymt nöjd med min insats. Jag gav mig aldrig. Sen vet jag att jag borde hållit garden bättre. Nu är det bara hem och träna ännu mer.

Våra diplomboxare stod för superfina matcher, vilket ledde till 3 silver. Mathias och Julle stod för starka insatser dom med, och Julle fick silver. Malin och Madde fick tyvär aldrig någon match..
       "Vi är goa och glada," sa Madde. Bålsta BK har gjort denhär helgen underbar. Blod svett och tårar. Vi håller ihop i alla lägen.

Bilder kommer, nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0