Vikt - check, motstånd - check, frisk - piiiiiip....

FYFAAAN VA JAG E BRAAA!
Ojoj, nu e jag bra stolt över mig själv. Jag väger endast två hekto över min matchvikt, vilket betyder att jag gått ner en sådär 3 kg på 5 dagar. Det här trodde jag aldrig. Dessutom är jag inte längre ensam i min viktklass, utan en till tjej har blivit anmäld. En tjej jag faktiskt tidigare sparrats mot för länge sen. Hon är kort men jävligt aggressiv, så det lär bli riktigt skoj.

Nu ska jag bara bli frisk också så är allt underbart. He-he... fan.

Ingen skola för mig idag heller som kanske tidigare insett. Det blev ingen Män som hatar kvinnor igår, jag hade 2 kronor för lite.. hm. Men idag SKA jag faktiskt hyra den.

Dagens smaskiga frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0