Dramatisk dag so far

Tror att jag börjar få en crush på att göra numrerade listor.

1. Blev väldigt lycklig i några få minuter imorse när jag stod och väntade på bussen. Fick nämligen ett sms från Johanna där det stod (jag citerar): "Vi är lediga idag muppo xD." Men efter att ha samtalat med andra källor visade det sig att Johanna bara var störd och att vi inte alls var lediga. Lyckan kommer, lyckan går.

2. Fick även ett annat sms under dagen från Malin, som påminde mig om när jag råkade kasta en tennisboll i huvudet på henne under träningen här om dagen (eh, ja..). Detta resulterade i ett våldsamt skrattanfall mitt i korridoren. Skrämmande för utomstående, ja.

3. Köpte tröja på Monki. Mycket nöjd.

4. Lyckades även med några sekunders andningsnöd och adhd anfall när vi satt i computerlab. Detta pga. att jag upptäckte att jag inte längre är ensam i min viktklass på SM (vilket är positivt, för er som inte är smarta nog). Så nu är jag skitnervös.

5. Fisk ringde och påminde mig om att det är 13:e april imorrn. Fiskarnas nationaldag, altså.


Nu ska jag nörda facebook och sen dra och träna. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0