I'm hearing what u say but i just cant make a sound

Trött som ett svin. Sitter här och funderar på om jag ska ut och springa eller dra ner till klubben och köra lite säck. Lutar mest åt det förstnämnda.

Har lust att att bänka mig i soffan hela dagen och kolla på töntiga hederliga filmer som Harry Potter med en kopp varm choklad, en filt och massor av kuddar. Men eh, vänta, jag varken har min collection av töntiga hederliga filmer här eller FÅR överhududtaget inte dricka varm choklad. Shoot.

AHA! Lightbuld! Kom just på den mest genialiska ideen! Jag springer ju såklart hem till pappa och hämtar filmerna, så slår jag två flugor i en smäll! Fan vad bra jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0