Tillägnat

Dagens hjälte: är busschauffören som körde ersättningsbussen mellan Kungsängen och Bålsta, och kom fram i tid så att jag hann med min buss! Det gjorde min kväll.

Dagens slå-i-ansiktet: Dessa jävla tanter som tror att de är så satans överlägsna alla andra och som promt måste öppna sina käftar delge sina åsikter (som givetvis är de rätta). Ni vet de som klagar på allt och alla och tror att det löser sig på så sätt. De som anser att alla människor utom de själva är helt inkapabla till något överhuvudtaget (och att de kan göra allt sååå mycket bättre). Det är även samma pessimister som tycker att alla ungdomar är odågor och sammhällsplågor. Detta. Gör. Mig. Galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0