Tobak och fika

Portarna till the hell of project week har öppnat. Vår grupp blev tilldelad det mest uttjatade av alla ämnen (efter global warming såklart), nämligen Tobacco & teenagers attitudes towards it. Fantastiskt. Känner att det riktigt spritter (nej jag vet inte om det är ett ord) i kroppen av exitement. Eeeeller hur var det..?

I vilket fall som helst, när jag befriat mig från projectsvammel mötte jag upp Kajsa, Thomas, Lyon och Madde på stadsbiblan och drog och fikade på Cafe 60.

Thomas: Undra varför jag e så snål...
Lyon: För att de blåser
Jag: (dör)
Lyon: Vaddååååååå?
Kajsa: Han sa undra varför jag e så snål och du ba för att det blåser.
Lyon: Jahaaaaa jag trodde han sa undra varför jag fryser...
Jag: (dör igen)


Kommentarer
Postat av: Jesus

Hahahah underbart!!! Riktigt mys var det

2010-04-26 @ 18:24:24
Postat av: Hanna

Det kanske snålblåste!



(Mm jag sitter fortfarande på tronen som ordvitsarnas obestridda härskarinna.)

2010-04-26 @ 20:00:55
URL: http://sevensins.blogg.se/
Postat av: Lyon

När man e med mig så har man alltid roligt! ;)

2010-04-26 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0