Utdrag ur kvällens tankegång:

1. Vår tränare Micke hade skrivit en upptaktsplanering åt oss idag, där vi hade fått nya nicknames. Johanna är numera Johanna "The Fluffy" Olofsson. Så. Jävla. Klockrent! Hon blev dock inte överförtjust. Man vill ju inte vara boxare och bli kallad fluffy... Hallååå. Malin är Malin "Mosquito" Nordstedt, också klockrent! (Fick nu en bild i skallen av en mosquito som boxas..). Och jag, jag är tydligen Josephine "Ball Breaker" Hägg. Vad i...? Där försvann självklarheten. Hur tänkte du nu, Micke?

2. Min familj (det vill säga mamma -och syskondelen) är tekniskt inkompetenta. Tydligen så funkar inte datorn jag sitter vid just nu. Vilket förfaller mig rollen som tekniskt underbarn i jämförhet. Simsalabim.

3. Jag behöver göra en ny synundersökning. Hur ska det här sluta.

4. Återkommer när jag kommer på vadfan den fjärde punkten var..

Kommentarer
Postat av: Shiko

Var med i min tävling på min blogg.

Du har chansen att vinna 500kr i presentkort på H&M + en hemlig present.

Besök min blogg för att läsa tävlingsreglerna!



/ Kram

2010-04-07 @ 23:38:07
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Natacha

Snygg blogg!:)

Kram

2010-04-08 @ 02:54:13
URL: http://zatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0