Another day to forget

Jag är så glad att den här dagen är slut snart. Det började med att jag var så svinigt trött att jag bestämde mig för att det inte var någon ide att kliva upp när klockan ringde, även fast jag såg Tekle's evil eyes framför mig skjuta sina fruktade "don't miss class"-pilar. Tog mig hur som haver till religionen och blev överraskad av ett härligt quiz på Judaism. Jag citerar från mitt eget svarspapper: "Another guy that plays a big role in Judaism is Moses." Och ungefär där gick gränsen på mitt pappers intelligens. Överlevde sedan mirakulöst både Natural Science och History.

Kajsa påpekade hur jävla mycket plugg vi hade framför oss. Jag vart så upprörd att jag var tvungen att köpa godis. Ännu mer upprörd blev jag när jag upptäckte att det fortfarande var ersättningsbussar mellan Kungsängen och Bålsta, att jag var tvungen att köpa mer godis. Som jag sedan höll på att spy upp på träningen. 

Har ägnat resten av kvällen åt att vara arg och irriterad över att jag inte har något sommarjobb.

Och nu slängde Julle just ett Monty pyton citat (always look on the bright side of life) på mig. Ska nog slå honom lite imorrn. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0