Here we go again










Då var vi igång igen då. Och det känns. I armarna och axlarna och benen och rumpan (?) och ryggen och magen och ja överallt. Och det är aningens skakigt och med en viss svårighet jag prickar rätt tangenter (det har även börjat sticka suspekt i mina fingrar). Precis som det ska va, altså, fifan vad underbart.

Igår drog vi igång med lite fotboll, och eh nej, boxare bör inte spela fotboll (alla som känner mig vet att jag är fruktansvärt kass). Eftermiddagspasset blev lite lätt sparring. Aaaaningens stelt, minst sagt. Sen vart jag barnvakt åt pojkar 10-17 (mer eller mindre) som ville övernatta i lokalen.

Idag vart det två pass parövningar, först utan sen med handskar. Apjobbigt med apnajs. Så nu tänkte jag ägna kvällen åt att dö, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0