Pick yourself up

Första träningen med MMA-gänget avklarad. Vår huvudtränare har gått över till att träna MMA grabbar i stående (altså boxning), men vi matchboxare får vara med och träna med dom på tisdagar. Vilket vi gjorde idag. Kul som fan, kändes lite konstigt bara att köra barfota, men riktigt skönt att köra igång på riktigt igen.

Efter träningen drog vi alla hem till mig och kollade film. Aliens in the Attic, en halvanimerad film som Madde tog med sig. 5 boxare plus Camilla satt och garvade sönder till en barnfilm, svinkul, ni är bäst!

Jag har förövrigt börjat ta igen förlorad sömn nu sista veckan av sommarlovet, party. Det känns fortfarande så långt borta att skolan börjar om 6 dagar. Det känns som om jag inte ens haft sommarlov.

Imorgon ska jag 1. sova, 2. sova, 3. träna. Perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0