The final countdown

HAHAHAHA okej. Note to self: lägg inte boxningshandskarna på skrivbordet. Det luktar inte myspys.

Förövrigt #1 har jag uppfunnit ett nytt ord. Det blev så jobbigt att säga jajjemän hela tiden på jobbet, så jag förkortade det helt enkelt till jajje. Fem av fem toasters.

Förövrigt #2 så får jag snart utbrott på min ltillfälliga samsung mobil, eftersom man kan ungefär ha 20 sms på den innan den lackar berit och säger att sms-minnet är fullt. Jag menar, HAHAHA nej? Och eftersom de idioterna vill ha betalt för att laga min egentliga telefon även fast jag fortfarande har garanti kvar så skickar jag hellre efter en ny, men då tar det tid också, OCH vilken att ha? Kaos.

Förövrigt #3 försöker jag ignorera the fact att jag börjar skolan om 11 dagar (ja i varje fall inte om 6 eller 7 dagarsom de flesta stackare). Men det går som ni ser inte så jävla bra. Gun 2 head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0