This is our time to shine


Dagens höjdpunkt måste ha varit på historian, när Ms Smith nämnde att en del av the Terracotta Army skulle komma till Sverige, och jag och Vicky var helt övertygade om att det var en riktig armé. Men så var det tydligen inte. Jag kom till insikt med det efter att Ms Smith förklarat att de måste skruva isär och skruva ihop varje pjäs för att flytta armén till Sverige.. Som tidigare ämnt hade jag inte ett av mina brightest moments, och utbrast då: "jaha, det är inte riktiga människor vi pratar om," vilket fick Hanna att närapå dö. Good stuff.

Vår engelskalärare sa förövrigt fuck minst 3 gånger idag, crap minst 5, och shit minst 8. Måste bara avguda honom.


Kommentarer
Postat av: Vicky

Men det verkade ju som att hon sa det! Det värsta var att jag trodde alla skrattade åt dig eftersom att du INTE trodde att de var riktiga... Åhå jaja..

2010-08-28 @ 12:11:44
Postat av: ASIAT

sv: tack så mycket! fast att jag är lika sandra oh tar jag inte direkt som en komplimang, tycker inte hon är så värst vacker.. :)

2010-08-29 @ 11:37:54
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0