My soul is painted like the wings of butterflies

Mitt liv kommer officiellt suga de närmaste dagarna.
Var hos kiropraktorn idag, MHM, fixade ryggen/högra skuldran och fick laserbehandling på armbågen. Så nu värker hela ryggen och det är ansträngade att göra allt utöver att stå rakt. Fett fint. Men det är tydligen normalt. Men the point är, jag får inte träna på några dagar. Bara nu är jag sjukt rastlös, så det ser inte så satans ljust ut.

Ivilketfallsomhelst. Tränade nybörjarna sen, väldigt glesbefolkat, inte så oväntat. Drog sen till Dojon och tittade på, TITTADE PÅ (fattarni?) när de andra tränade. Hade dock skoj innan och efter (bl.a. garvade arslet av mig med Madde) så det var inte förgäves.

Från och med imorgon börjar mitt schema gälla i skolan, can't wait...


Den här låten har jag gått och sjungt på helafackingdagen, så här har ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0