May it be you light, when all other light go out


Foto från 2008
Inte min dag idag. Vaknade på sjukt dåligt humör. Att det pissade ned regn ute och att busshoran självklart inte gick gjorde inte saken mycet bättre.. fick stressa apa för att hinna åka med pappa. Humöret har sedan hållt i sig. Därav var det jävligt jobbigt att vara konstant trevlig på jobbet, samtidigt som man har jordens huvudvärk. Men what to do.

Jag undrar bara, är det meningen att det ska vara höst i augusti? Känns som om sommaren är tvärslut. Och jag har inte gjort ett skit, och har nog aldrig varit såhär blek i augusti förut. Sommaren började jävligt bra, då menar jag de två första veckorna, men sen, vad har jag gjort? Jo, jobbat och blivit beroende av kaffe.

Jag skulle bli så jävla glad om jag fick vakna upp till solsken och åtminstone 25+ en dag (när jag är ledig, tack) till innan det är dags att ge upp helt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tar en utlandsresa, gumman...

2010-08-04 @ 21:55:21
Postat av: Anonym

2010-08-04 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0