With a burning heart


Okej.
Jag och Camilla drog ju in till staden igår, träffade Ellinor och Frida lite senare och käkade. Sen knatade vi från medis till kungsan för att glo lite på The Voice. Det var ju, kul. Eftersom det var typ 5 miljoner 13åringar där (plus en jävligt vidrig snubbe) så kände vi oss lite overaged. Dessutom var det kassa artister. Det hela slutade med att vi sprang in i typ halva Bålsta (okej överdrift), varav någon kom med den briljanta ideen att dra. Sagt och gjort. Dock hamnade vi på donken, så jag vet inte hur mycket bättre det var.

Sen övergav Camilla mig för krogen. Så det blev att åka hem med alla andra snorungar som inte heller får gå på krogen. Frustrerande, jag vill va 18 nu, men NÄDÅ, jag ska fylla om en frekkin månad. Men äh, vi hade rätt skoj vi med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0