You're such a cold blooded murderer



Fick hem första upplagan av Monki magazine hem igår. Mycket fint.

#1.
Jag fattar inte hur det kan va så JÄVLA KALLT?? Frusit som en giraff i nordpolen hela dagen.
Kan iochförsig ha och göra med att jag fortfarande är sjuk, vilket är så satans värdelöst. JAG VILL TRÄNA NU.

#2. Bakade kolakakor nyss, det failade såklart som vanligt. Camilla, du får ha en seriös lektion med mig på hur man bakar perfekta kolakakor..

#3. Sitter och lyssnar på Darins Lovekiller. Det måste vara något fel på mig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAAH baby, klart jag ska lära dig allt jag kan :D Inte mkt dock men ahah bra saker är det!! :D Pusss <3<3

2010-08-31 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0