SBI cupen

Kommit hem från Morgongåva, och fan, vi har världens bästa diplomare! 4 av 6 vann sina semifinaler, och 2 av 4 vann sina finaler, även fast Oscar egentligen också borde ha vunnit. Det slår mycket att se dom gå in i ringen och boxas så satans fint, fan vad bra ni är!

Själv gjorde jag diplomdebut idag, haha, sant faktiskt. Ställde upp på att gå en diplommatch mot en tjej som annars inte skulle fått match, och jag har ju aldrig gått diplommatcher eftersom jag började som matchboxare direkt. Så det var skoj. Blev tillsagd att förlora, det var ju ändå diplomtjejen som skulle bedömas, jag tjänar ju inget på att få diplompoäng, jag har ju inte ens en startbok för diplom. Sagt och gjort, såg till att hon fick visa upp sin boxning och få extra självförtroende med sig hem. Dagens goda gärning - check!

Förövrigt råkade jag slå igen en dörr rätt i skallen på Julle och prata en hel del om nötter. Sen har jag sån störd träningsvärk från min benfys igår att typ gråter när jag ska sätta mig ned. Bra dag altså.

Kommentarer
Postat av: Therese Lidström

Jaa, du har rätt. Vi är faktiskt bäst!

2010-12-05 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0