Baka baka liten kaka

Okej är på lite bätte humör nu, för nu har jag pepparkakor och mjölk! Känner att jag nog riskerar att rulla in i ringen på lördag om jag fortsätter såhär. Men... mat är gott! Anyhow, ska börja sköta mig på måndag igen, så har jag fått en frivecka. Finfint.

Utanför mitt fönster så är det storm dådå. Blev praktiskt taget anfallen av snön när jag öppnade dörren i förmiddags, inte trevlig alls. Jag är så nådigt trött på att denhär skitsnön och skitvinter och skitkylan. Förihelvette kan det ge upp någon gång? Bah!

Min del av historiearbetet är i varje fall så gott som klar nu, så nu tänkte jag gräva ner mig i Civics istället. Mumms! ska försöka förklara the realtion between unemployment och economy. Dock så hittar jag inte riktigt vad jag letar efter....

Jag menar, vartfan kom suicide med i bilden ???


Nu dog spotify också... underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0