Do u think about me now and then

Alså VAFAAAAN. Bara för att jag för en gångs skull bestämt mig för att plugga och göra klart historian, så går det inte att öppna dokumenthoran på hordatorn. JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG.

Så nu sitter jag här och kokar av ilska, med en blåtira som är gul, ett huvud som snart sprängs, täppt näsa, och vill bara gå och sova igen. Men nej, jag har 744 saker att göra, och ändå sitter jag på mitt jävla arsle och gör inte ett skit. För det tjänar ändå inget till. Förihelvette.

Dessutom,
jag har inget jobb
= inga pengar
= jag kan inte följa med till varken,
a) England med klubben
b) Polen med klassen

Mitt jävla liv.
Fyfan va allt går år helvette nu.
SÅ JÄVLA POSITIV.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag tycker om dig i alla fall :) Vet inte om det hjälper.. men men..

2010-02-20 @ 16:07:26
Postat av: Jos

Haha sötnos, jag tycker om dig också!

2010-02-20 @ 16:57:14
Postat av: Anonym

Även fast jag inte syns nu?

2010-02-20 @ 19:02:12
Postat av: Jos

Ja!

2010-02-20 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0