God has gotta love me

Älskar mitt liv. Speciellt när det är första helgen på evigheter som jag är "ledig" från alla aktiviteter (vilket känns extremt konstigt) och så är jag sjuk. Som pricken över iet så har jag dessutom en oändlighet plugg att göra färdigt, party!

I vilket fall som helst, envisades jag med att gå till skolan idag även fast huvudet och halsen protesterade, och trots att SL försökte hindra mig från att komma fram. Hade givit mig fan på att den här veckan så skulle jag minsann ha full närvaro! Tjaaa, det gick ju nästan i alla fall, tills Gandalf dök upp mitt i korridoren när jag och Elin så troget var påväg matten, och röt "You shall not pass!" Jag menar, vad ska man göra?

Sen va vi dock mycket ambitiösa och satt kvar för att organisera vårat helförvirrade historiaprojekt som Fletcher nämnde i sitt gästinlägg nedanför. Ja, det gick ju, tillslut, efter ännu mer förvirring och en dökul skrattattack från Rosie. Sen köpte vi godis =D (Som är slut nu såklart)

Min blåtira har nu börjat skifta i blå-gult, superfint. Elin tyckte dock den va väldigt kattig, och ja, det lila framhäver ju min ögonfärg så. Något positivt måste det ju finnas också!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah, dumma gandalf, han tvingade oss att gå till datasalen ist ^^<3

2010-02-21 @ 15:07:13
Postat av: Jos

Jag menar de :O Sjuk power han har över folk asso... ;)

2010-02-21 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0