Jenny was a poor girl, living in a rich world

Egentligen har jag nog inget vettigt att skriva här..
Men, idag var en riktigt rolig skoldag i alla fall. Speciellt naturkunskapen där dr Elmfors förklarade och demonstrerade antal reflexer. Haha herregud vad vi skrattade, speciellt när hon förklarade att babies upp till 6 mån har speciella reflexer. Lunchen var också rätt underhållande, med Sam och Elin som böt mackor jag vet inte hur många gånger.

Nu sitter jag här, ned nymålade naglar och dammsuget golv. Känner mig sådär enormt nolifer igen. Känner att jag börjar söka en mening med allt igen. Känner att jag är så oförberedd på vad som ska komma, längre fram. Att jag inte riktigt vet, hur vad när. Känner att jag bara vill springa, fly.

Min närmaste flykt nu är till boxningen. Där finns det inga frågetecken. Där vet jag vem jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0