SOS hjärnkontoret

Jag har egentligen engelska just nu. Sitter här och försöker skriva på min short story (novell), men min penna verkar inte vilja skriva ned de bilder och meningar jag har i mitt huvud. Det har varit såhär ett tag nu, allt finns där i mitt huvud, men jag kan inte få det på papper. Kanske finns det för mycket, för mycket vackra och mindre vackra historier och ord, att allt blir en enda röra där jag inte kan utskilja det ena från det andra. Jag vet inte riktigt. Kanske är det bara inbillning, eller min strävan efter perfektion, som gör det så svårt att hitta ord till mina bilder. Jag vet inte hur många gånger jag suttit med pennan i handen och stirratut i tomma intet, med pappret blankt i knäet. Det är ju precis där, jag ser allt så tydligt framför mig, ändå, går det inte.

Skrivkramp kanske? Jag vet inte. Jag vet bara att jag måste skriva den här short storyn för att få mitt jävla mvg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0