"TONIGHT WE FEAST!"

Sitter på min brors rum med en filt och en kopp te, och fryser ändå utav helvette! Är iskall om händerna och då är jag ändå inomhus ?!? INTE okej!

Lyckades likaväl ta mig hem idag också, än med en fet försening, men hem kom jag. Nu är jag finalmente klar med historian också (applåder), meeen så är det ju bara presentationen kvar imorrn... Och civics är fortfarande inte helt hundra, och religionen ska vi inte tala om. Men det löser sig sa han som sket i badkaret.

Fick just en galen skrattattack och en härlig släng av nostalgi när jag gjorde upptäckten att Vicky lagt upp en bild från England på facebook. Bilden föreställer då när vi fick för oss att leka Year One (en underbart rolig film för er som inte sett den) mitt ute i skogen. Kajsa är längst till vänster, som dramatiskt ska kasta ett spjut (??) på mig (mitten) som är påväg upp ur ett gigantiskt jävla hål, och Vicky som står med ett smörigt smile och en gåstav. Hm. Antar att Fletcher tar bilden (eftersom Gorby står bakom Kajsa). Fyfan va vi e bra. Filmer ska också finnas, vet dock ej om det är bra eller dåligt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0