RTBO 2010

Det har varit två helt sjukt långa dagar i Rinkeby, med skratt, tårar, blod, svett (!), you name it. Det har susat av ljud i mina öron sen halv nio i lördags. Även fast 90% av tiden har varit väntan, så har vi hela tiden varit på språng, så nu är man rätt färdig i både kroppen och huvudet. Besvikelsen svämmar över, men satan i gatan vad vi har haft kul, som alltid när det gäller Bålsta "viruset" BK. Bästa var nog när jag och Madde blev uppsnackade och välkomnade till Rinkeby av snubben i godisaffären.

Och som alltid så hade vi den hejarklack som hördes mest, det borde finnas ett pris för bästa hejarklack/gruppanda. Till sist får jag inte glömma att nämna dagens tillskott i Bålstagänget, nämnligen en chihuahua som Madde var hundvakt till, vi var ju självklart tvugna att sticka ut bland alla med pitbulls och kamphundar!

Jag är så oerhört trött nu, och jag vill bara sova sova sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0