Josephine Hägg Bålsta BK vs. Amanda Kasa NBK Akilles

Alex tipsade mig om att min match från i lördags fanns ute på youtube. Åh nej! Tänkte jag först, men så farligt var det faktiskt inte. Jag gillar mitt sidestep som är det första jag gör, och träffarna vid 1:30-1:45. Jag sitter här och tittar på filmerna och skriker åt mig själv: "GARDEN FÖRFAN," "vadfan gör jag???" "RÖR PÅ DIG," "men SLÅ då!" etc etc. Helt lätt är det inte att lägga upp filmen här, men nu för en gångs skull så tvingar jag mig att bjuda på det. Så här har ni rond ett, vill ni se de andra får ni hitta de själva.

Nummer ett note to myself: RÄTA PÅ DIG FÖRIHELVETTE! Och sluta ro!

Jag är röd - och med kjolen såklart


Kommentarer
Postat av: Anonym

vann du?

2010-01-30 @ 12:34:54
Postat av: Joss

Nix, började slarva i andra ronden. Men det var jämnt

2010-01-30 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0