Nionde Januari

Lördag. Vaknat, tränat - med mål att slå camilla ;) så, 300 situps check! Knäet är ganska mycket bättre idag, men vill inte riskera att göra något som gör det värre, så det blev bara fys idag.
Det är intresseant att - även fast jag är nästintill träningsfreak - så är jag lat så i helvette. Ett exempel, jag drar en stooor suck när läraren på någon lektion säger att vi ska dela upp oss i grupper, för det betyder att jag måste lyfta på arslet och flytta till ett annat bord, och det mina vänner ÄR jobbigt!
Jag vet inte riktigt vart jag ville komma med det.... skitsamma. Nu ska jag tydligen hänga med syster till stallet och rida Rutantutan!

Bild som inte har ett skit med ovastående att göra, men han är snygg - Hayden Christensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0