Spadevägen

Efter att flyttgubbarna kommit en 45 minuter sena så blev det en jäkla fart på oss alla. Så nu är alla möbler flyttade, och det mesta av allt annat skit också. Nu ska vi bara komma fram till vart allt ska stå... Mamma och morfar är och hämtar TV:n nu, så när dom kommer så är jag occuperad ett tag. Mamma uttryckte det som så att "det är din uppgift i livet att koppla in och installera alla tekniska apparater åt mig". Hurraaa. Har i varje fall börjat med laptopen vi fick i julklapp, och den har inte den minsta lust att snabba på alls...

Förövrigt har jag ett grönt badkar nu! DET är underbart!

Min current working area (med äppeljuicen bredvid såklart)

Tidigare idag i nya köket när flyttgubbarna precis va klara.


Kommentarer
Postat av: Vicky

Välkommen Jos in i bad paradiset, som en veteran och detta komma ifrån en person som kunsumerar minst ett bad om dagen vill jag bara önska lycka till och, njuuuuuut! :)

2010-01-31 @ 10:42:47
Postat av: Joss

Tackar! Dock tror jag inte att jag kan utnyttja den lyxen av att bada dagligen, duser, varmvatten är kostsamt i villa..

2010-01-31 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0