Swash swash, buckle buckle

“Me? I'm just dishonest. And you can always trust a dishonest man to be dishonest. Honestly, it's the honest ones you will watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly... stupid”

Det är bara genialt. Helt och hållet genialt. Hela konceptet. Jag vet aldrig riktigt hur jag ska uttrycka min beudran (?) till dessa filmer, som i mina ögon blir till något mycket mer än bara film. Det slår allt, det finns inga jämnförelser. Kom just på att jag inte tjatat något med perfektionismen av Pirates of the Caribbean och min besatthet till det, men jag ska försöka att inte börja tjata för mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0