Tekniska problem

Ja. Imorse tänkte jag ta mig till skolan på vanlig rutin, men SL hade andra planer. Vi kom så fantastiskt långt som till Spånga, sen var det tvärstopp. Jag och Johanna försökte hoppa på bussar till någon random tunnelbanestation  vilket var helt omöjligt eftersom det var sjuhundrafemti miljoner människor som tänkte likadant. Hur som haver så sket vi i det hela och tog oss hem igen. Istället så hälsade vi på lite folk på Bcjf, däribland negermalin som äntligen kommit hem från Thailand!! Träffade nog halva Bålsta där också utöver det.

Nu glor jag på Mamma Mia, det är helt otroligt hur den filmen alltid funkar. Ska nog bara sega tills träningen ikväll. Mitt liv altså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0