Yoggi Jordgubb/Vanilj

Jag och johanna var duktiga och tränade i cirkus en och en halv timme, även fast det inte var så skönt i början (jag var så sjukt seg) så var det desto skönare efteråt. Direkt efter knallade jag ner till ICA och köpte Äppeljuice, turkisk yoghurt och jordgubbsyoghurt = dagen är räddad! Sedan uppfann jag en ny variant av köttfärssås/chili con carne med turkisk yoghurt, väldigt lyckat! Det finns nog inget som inte funkar med turkisk yoghurt..

Nu ska jag packa (för flytten imorrn) över lite yoghurt. Vad vore livet utan yoghurt...

HAHA jag och johannas försök till en spännisbild! Serriösa bilder är dock inget för oss, så här bjuder vi! Och jag är så besatt av yoghurt också att jag tillochmed lägger ut en bild på en av mina favoriter.. Good God.


Kommentarer
Postat av: Anonym

seeexiigt! var e rutorna ?;)

2010-01-29 @ 19:42:31
Postat av: Joss

Precis där! Hur kan du missa dem ? :O

2010-01-29 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0