...but thats alright because I like the way it hurts.

Jag sa försvinner du så dör jag.

Det var den lediga dagen. Inte en jävla klar fläck på himlen på hela dagen. Tröstshoppat lite i Kista, men inte fan hjälpte det.

Jag klarar inte av regniga dagar. De får mig att börja tänka på allt jag borde ta tag i. Ta körkort, ordna upp med träningen framöver (det är en hel jävla operation kan jag tala om), serious shitt talks med vissa, ringa Tele2 + fixa ny telefon, börja skissa på ett tredjeårsprojekt (har fortfarande ingen jävla aning om vad jag ska göra), gör det här fixa det där. Det blir helt tomt i mitt huvud, som om det sitter en jävla vindrutetorkare i skallen och går fram och tillbaka. Och jag blir så trött, det mesta är småsaker, men jag klarar inte av att göra något av det. Tröttheten tar över, och jag önskar bara att jag var Törnrosa och kan sova i 100 år

Tur att jag jobbar nästan varje dag nästa vecka, så att mitt huvud hålls distraherat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0