I'm no superstar, I'm just like u are

Paaaarty. Helt. Jävla. Färdig. Har jobbat tis-ons, stackars mina fötter (note to self: välj gympadojjor före converse när ståendes/gåendes i 6 timmar). Var hos Camilla i tisdags med lite mysiga människor, sa farväl eftersom hon åkte till Sardinien igår den skiten (okej, Viktor, varför vill jag egentligen skriva hagga nu?). Så nu ska jag klara mig utan henne i två veckor. Jesus.

Sovit hos Viktor två senaste dagarna och han har försökt göda mig med glass och skumpa. Satan i gatan. Idag tuffade vi in till stan, köpte present till min syster som fyller 16 imorrn, samt två tröjor och två par trosor i förbifarten (såklart). Viktor var dock ännu bättre än mig på att köpa sånt han inte planerat på att köpa. Phaha.

Nu ska jag träna lite, sen är det time för att däcka. Fifan vad trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0