Pendejo

Bara jag som lyckas få min stortå våldtagen av en muterad träflisa på altanen so badly att jag måste gå till farbror doktorn för att få ut den. (Självklart inträffar också det här på en fredagkväll när vårdcentralen är stängd lör-sön).

Och inte nog med att jag haltar lite halvt så har jag världens träningsvärk som gör att jag går som en knullad anka också.

Fan vad party. Nu ska jag dra till jobbet.

Update: Tröttnade tillslut på att min tå gjorde horont, men att åka till Uppsala Akademiska kändes lite overkill. Så en halvtimmes operation på altanen och en hel del svordommar senare så tittade en spetsig träflisa ut ur min tå. Relief. Fast ont som satan gör det fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0