Sola och bada / Vika handdukar

Altså. Nu blir jag arg. I torsdags och fredags var det soligt och fett varmt och fett najs (och ah ni förstår), men vad gjorde jag då, jo jag JOBBADE. Men jag surade inte för det, eftersom jag såg fram emot en najs ledig helg med sol och bad. Det gick ungefär såhär: 1. det blev ingen sol 2. det blir inget bad 3. alla är svintråkiga.

Det gör inte saken bättre att jag vaknade upp imorse till strålade solsken, EFTERSOM JAG SKA JOBBA.
Mhm. Kul. Alla chillar på stranden, blir svarta och har kul, medan jag knatar runt på Hemtex.

Inget illa om Hemtex. Det måste nog va tidernas najsigaste sommarjobb. Liten tröst, i alla fall.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vilken otur du har!

2010-07-19 @ 13:02:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0