Vems baaarn!?!

Aj. Har världens träningsvärk (sån som requires ljudeffekter för att sätta sig ned) och är helt slut efter en galen dag på jobbet. Det fanns miljarder saker att göra, plus lönehelg plus en massa rea = skitmycket kunder. Jag kunde knappt röra mig från kassan, och de andra hade så mycket annat att göra vilket resulterade att det såg ut som ett bombnedslag i butiken.

Sen höll jag och Beckan på att missa tåget hem också, vilket inte hade varit lika kul. Vi fick kuta saaatan, jag fick ploga igenom alla människor med cykeln i högsta hugg, och hade inte Beckan hållt upp dörrarna hade vi missat. Varma vart vi, i alla fall.

Nu ska jag äta upp kalorierna jag bränt idag och zappa mellan de tre kanalerna jag har. Party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0