What comes around goes around

D e a d .
Vaknade upp med en galen träningsvärk imorse. Överfuckingallt. Benen och rumpan är värst, sen ryggen/axlarna, sen händerna (?), sen armarna. Hade hö precis överallt efter höintaget igår, och trorfan jag fortfarande har hö kvar i luftgångarna. Men jag hade bestämt mig för att träna på kvällen också, så vid nio fortfarande med håret fullt av hö trampade jag iväg till lokalen.

Drog mig till jobbet i varje fall, halvdöd. Satte på kaffe det första jag gjorde. Upptäckte att mjölken var slut. Linkade iväg igen och köpte mjölk (sysselsatte den stackars Preem-personalen i en minut). Drack kaffe. Sen gick 6 timmar rätt fort. Det var lite mer rörelse i butiken så vi hittade något att göra hela tiden.

Men mina fötter. Dom är ajajaj. Hjälpte ju inte heller att jag knallade i stan sedan också med syrran och hennes pojkvän. Dom fick sig en rundtur Hamngatan-Stureplan-Kungsgatan, vilket var far beyond deras trygga radar. Mötte upp fader och broder sedan, och käkade innan jag körde hem medan pappa bokstavligen halvsov.

What a day (typ). Nu är det fotboll, vamos Uruguay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0