Birds come flying at the speed of sound

Okej. Nu är det krig. Myggorna ska DÖ. Odjuren hade givetvis invaderat mitt rum igårkväll/natt, och surrade runt mina öron så jag absolut inte kunde sova. Inte heller gav dom vika för viftande eller fäktande eller hot med toffeln i handen. Det hela slutade med att jag tog mitt pick och pack och sova på soffan. Kul.

Gladare blev jag inte heller när jag vaknade imorse till hela havet stormar utanför. Där försvann ju mina planer på att dra ut och springa.. Har även en najs träningsvärk efter det löjliga styrkepasset igår, fiiint.

Mitt sista hopp den här dagen är att Refats studentmottagning blir skojjig.

Kommentarer
Postat av: SUNE!!

Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder!! Fast vi kan ju enas om att din batalj mot myggen brände tillräckligt med kalorier för att du ska kunna stå över löpningen ;)

2010-06-12 @ 18:27:38
Postat av: Jos

Haha ja, det är ju en liten tröst i varje fall =)

2010-06-12 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0