FÖR DOM HAR TAGIT STUDENTEN

Sitter och inser att det var måndag igår. Aj.

Treorna tog studenten igår, så jag fick med mig Camilla och åkte in för att se utspringet och gratta alla. Började nästan böla för att alla var så jävla glada. Jag vill också ta studenten, nu! (Jag vet inte hur många gånger under dagen vi sa "bara ett år kvar..."). Efter dom åkt iväg med flaken så drog vi hem till Refat på förstudentmottagning. Blev gödda med bengalisk mat så vi knappt kunde gå.

Vi blev kvar där ett bra tag innan vi drog till Nivå 22 på kvällen med Refat och hans kompis Prem. Träffade Sandra och en massa annat folk från skolan. Allt efter det förblir en untold story. Men roligt som fan var det! Jag ville så jävla gärna hänga med på IEGS slutskivan också, men jag hade varken biljett eller leg..

Massor med foton från utspringet och mottagningen kommer senare, nu måste jag städa mitt rum som ser ut som en krigszon efter 4 dagars bara-komma-hem-och-mellan-landa samt 3 kvällars partade. Illa. Sen är jag off för att hämta böcker i skolan och sedan vidare till jobbet. Tjing!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0