Friday and Saturday plans


Fredag! Fredag och jag är påväg mot friskare stadier (låter bara som en anka numera). Fredag och solen skiner. Fredag och sista "riktiga" skoldagen idag. Fredag och geografiprovet avklarat (bara naturprovet kvar nu..) 

Fredag och imorgon är det lördag, och då blir det fullt upp. Får träffa några av mina boxare, det är nämligen röjdag av lokalen. Sen ska jag försöka för mitt liv hinna till Vicky som ska firas med en födelsedagsbrunch. Men oddsen att jag ska hinna är väldigt låga... eftersom jag måste hinna fota min fina syster när hon ska på balen! Och på kvällen slutligen ska jag iväg på någon fest med Camilla.

Partyyyyy all day long altså. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt, jobba på att bli 100% frisk. Camilla kommer nog över lite senare och gör mig sällskap också. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0