If its not forever, if its just tonight, we're still the greatest

Vaknade kl fyra inatt av att jag typ inte kunde andas. När klockan ringde 1 h och 45 minuter senare var det inte ett dugg bättre, så det vara bara att försöka somna om igen. Jag pallar inte bli sjuk nu. Så jävla värdelöst.
Tänkte att det skulle bli jävligt skönt att va hemma ensam ett tag på dagen, men nä, då ska min fjolla till bror komma hem från skolan halv 11 för att han har lite ont i huvudet??? HALLÅÅ??? Whatsup med dagens snorungar.


Såg att Madde hade skickat Kings of Leon's Sex on Fire till Micke på facebook, eftersom han hörde den när vi satt på en pub i England och tyckte den va skitbra. Så sitter jag här och lyssnar på den och saknar England så mycket att det gör ont. Fan.

Jag kom just på att vi har Avatar på blue-ray hemma. He-he-he nu vet jag vad jag ska ägna mig åt några timmar framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0