JAG HAR BADAT!

...i poolen! (kunde inte låta bli tillslut..) Rapport: 25 grader, ASKALAS!

Blir lite extra glad (läs: tröstad, lugnad, full i skratt etc.) av att höra hur extremt ambitiös min klass är. En säker källa (Kajsa) till mig har meddelat att hela 6 (SEX!) personer av 33 (?) dök upp på sportsday. DET, mina vänner, är kämparglöd och sportsmanship. Det är skönt att veta att det finns personer som försvarar vår ära när en själv är hemma och snorar. GO S2A!

Bjuder på dagens ligga-hemma-och-dö-look. Och JA jag har bikini på mig. För gudskull.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi blev hela åtta sen:P

2010-06-03 @ 17:51:05
Postat av: Joss

Oj Jasså! Storslaget!

2010-06-03 @ 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0