Karaktäristiskt

Hos Kajsa, är så död att jag skulle somna påstört om jag la mig ned.

Försov mig givetvis imorse, vaknade 20 minuter innan tåget gick. Hoppade som en jävla ninja ur sängen. Men hann gjorde jag, satan vad bra jag är.

Kajsa (som sitter bredvid mig och skriver random ord som hon också stavar högt med en penna hon vart fascinerad över) fyller ju 18 idag (!!!), så det har varit fika med diverse grannar och hon har fått min present vilket innehöll: såpbubblor, halva (arabiskt... godis typ), snapsglas med texten "liten men naggande god," och örhängen.

Men så är det ju midsommar också. Jesus. Vi har dansat runt midsommarstången, små grodorna, prästens lilla kråka och gud vet vad mer. Ätit av diverse bakverk tills vi nästan sprack, gjort kransar, sjungit, ätit mer, ätit ännu mer, diskuterat EP (förkortning på namn Kajsa mördar mig om jag skriver), och självklart hälsat på alla hennes djur.

Nu dör vi snart. Imorrn blir det rida till sjön och försöka få i hästarna i vattnet.
TJAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0