Om himlen finns är jag förlorad

Jag skäms. Som fan. Över att jag inte sett Rocky tidigare. Jag menar, jesus, killen är så jävla cool.

Lekte en stund med Viktor imorse (okej, imorse för mig = kl 12), åkte till pappa och matade mina stackars kaniner (någon som vill ta hand om två kaniner som vill ha lite kärlek? contact me isåfall), och nu sitter jag och överväger om jag orkar träna eller inte. Sommarlooov ♥

Ikväll ska jag vara good friend och sitta i skogen (badplats?) och bli myggbiten för att Johanna ska firas i efterskott, hon fyllde nämligen 18 för ett tag sen. Dom andra idioterna ska tälta, men jag känner att jag hoppar det. Äh, det blir nog skojj, viva el skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0