On a cold and grey Chicago morning

Kommer på mig själv med att direkt sätta på Elvis Presley - In the Ghetto när jag loggar in på Spotify. Pappa, varför var du tvungen att droga mig med Elvis hela mitt 17 åriga liv. Varfööööör.

Vi närmare eftertanke slår det mig också att mitt goda tyckande till AC/DC och Robbie Willams också beror på denna 17åriga manipulation. Eftersom jag förmodligen aldrig skulle börjat lyssna på dom om det inte varit så att de strömmat ur högtalarna och blandats med pappas inte helt usla sångröst vareviga lediga dag. Ser dock inget större problem i just AC/DC och Robbie, snarare tvärtom. Det som skrämmer mig är att jag vell snart börjar tycka om Kenny Rodgers och Madonna också. God be merciful on my side.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0