SOMMARLOV FINALMENTE!

Kom hem från jobbet nyss, helt slut även fast det var helt dött idag. Men Tina och jag snackade bort lite tid ändå och fick även lite sällskap av en alltid lika pratglad väktare. Jag börjar komma in i allt blippande och knappande nu, packande i påsar, vilka kampanjer jag måste knappa in själv etc etc.

Har fortfarande inte fattat att jag har sommarlov nu. Avslutningen idag va zero sommarkänsla. Det ända som var bra var Ms Steccas improviserade mellanakter, och Mr Edwards öppningstal till the schoolsoft award (bästa). Men sommarlov är det i varje fall, fiiiifaaaan vad skönt! Tvåan är över, jag lever (knappt) och jag har inga ig:n (vad jag vet). Äntligeeen! PARTY


Det firas med fett seriösa osminkade bilder 

Kommentarer
Postat av: pig farmer

CHEESE ! V NICE MONTANA !

2010-06-11 @ 00:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0