Tisdag bara försvann

Ska slå Micke nästa gång jag träffar honom. Hade precis slutat jobbet, trött som ett svin och med världens huvudvärk, kollar mina sms jag fått under tiden, varav Micke har skickat tre stycken där de typ står att jag måste ringa Camillas hemtelefon jättefort för att det har hänt en olycka. Jag fick panik och blev skitnervös, liksom, vilket sjukhus skulle jag åka till eller vilken polisstation skulle jag hämta henne på? När jag sen får tag på Camilla säger hon "min mobil blev typ stulen igår efter att vi lämnat nivå..."

Tack Micke för minuterna av hjärtklappning du gav mig.

Jobbet gick bra i varje fall, men jag är så jävla död nu. Det blir en lååång sovmorgon imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0