Tsamina mina zangalewa

Rapporterar från Eskilstuna igen. Kajsa och jag har just suttit och försökt sjunga Waka Waka på spanska, dvs. både spanska och swahili i samma sång. Lite knepigt, men det tog sig riktigt bra. Satan vad bra den låten är.

Idag har vi ridit till sjön och badat med hästarna. Efter en smärre övertalning så gick de i och simmade tillochmed! Fick mig två simturer jag också efter att ponnyn hade lite andra planer än mig. Men det var faktiskt riktigt varmt i vattnet! Efter att inte ha ridit på 6 månader var det helt underbart att rida barfota i shorts och tshirt till sjön. Däremot vill jag inte tänka på hur träningsverk i ljumskarna jag kommer ha imorgon...

Hela eftermiddagen har vi spenderat genom att kolla på Zorro. Kajsa och hennes mamma satt och tjata om hur snygg Antonio Banderas var, medan jag givetvis satt jag tjatade om hur snygg Catherine Zeta-Jones och framför allt hästen var! Jag menar, den här hästen, tror jag dör.

Nu ska vi käka tårta och se på Amores Perros, tjaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0