Aint that a bitch

Ingen skola för mig idag heller. Eller, det är sports day, och jag vet inte varför jag ska sitta där och må dåligt när jag ändå inte kan anstränga mig. Men jag ville faktsikt gå, jag ville kicka ass på 100 m och kulstötning, och titta på fotbollsmatchen mellan lärarna och eleverna. Det är så sjukt trist att sitta hemma, och jag blir galen av att inte kunna träna... jag var så jävla hyperaktiv igårkväll att det kom till den punkten där jag låg och skrattade åt mitt eget skratt. Normalt, yes.

Har i varje fall kollat på Avatar igen nu på morgonen. Herreguuuud vad bra den är. 

- We're VFR from here on
- What's VFR?
- Means you gotta see where you're going
- You can't see anything
- Exactly, ain't that a bitch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0