Sverige

Lämnade ett 20 graders soligt Krakow, en hel bunt skratt, glädje, minnen, lycka.
Landade i ett kallt äckligt Sverige, välkomnades av det gråa, ångesten, uppgivenheten.
Hade några dagar av lycka, några dagar för att leva.


Men HELVETTE VAD KUL VI HAR HAFT! Och satan vad ont i fötterna jag har nu! Inte sista gången Krakow såg oss inte. Herrejesus, det var BÄST. Hela resan kommer i bilder och bildtexter såfort jag fixat bilderna. Känns som om vi har varit borta hur länga som helst. Well, inte länge nog.

Resan började jävligt bra iochmed att jag fick min dröm om att gå in i ett flygplan från marken gick i uppfyllelse! (Och ja, jag var den enda som va lyrisk)

Livet lekte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0