Ungdomskommitté-träffen

Hemkommen från Bosön, hunnit duscha och dra på mig mjukiskläder. Det har varit två helkul och jätteintressanta dagar, lärt mig en hel massa och träffat nya människor. Nu är jag helt slut, sådär att jag skulle kunna somna innan jag lagt huvudet på kuddeb.

Det började i alla fall igår med middag med damjunior-/ungdomslandslaget, fotografering, lite genomgång och idebollande för morgondagen och slutligen fika (man blir alltid gödd på såna här träffar). Imorse blev jag väckt prick klockan sju av våra nya poolare pojkar -01 som meddelade korridoren att de var vakna och tyckte andra skulle vara det också. Så ingen risk att försova sig inte. Var ute en halvtimme senare och hängde med boxarna på vad som egentligen skulle varit morgonjogg men istället blev lite skuggövningar och parövningar, skojskoj! Resten av dagen gick åt att sätta ideer och mål till bokstäver, och givetvis ännu mer MAT. Avslutade med att kolla på lite sparring.

Jag vill göra sånt här hela tiden, jag vill inte sitta på trista gymnasielektioner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0